FAQ

Co znamená "přesazení Ano/Ne" ?

U vybraných rostlin, kde je nízké riziko poškození rostliny z přesazení a následné odeslání k vám domů máte možnost vybrat si, zda chcete koupit rostlinu již přesazenou nebo v substrátu přímo od pěstitelů rostlin (substrát nevhodný na dlouhodobé pěstování). Zvolíte-li přesazení "Ano", přesadíme za Vás rostlinu do vhodného substrátu.

Co když potřebuji změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Pokud chcete objednávku změnit nebo zrušit, kontaktujte nás co nejdříve na adrese info@dmp.cz. Uděláme, co bude v našich silách, abychom vaši žádost zpracovali. Odpovíme vám do 24 hodin.

Proč mi nejde uplatnit slevový kód?

Slevové kódy platí pouze na nezlevněné produkty. Slevové kupóny z newsletteru se nevztahují na rostliny přímo od pěstitelů, dárkové poukazy, workshopy, kokedamy a předplatné rostlin.

Co když potřebuji změnit svou dodací adresu?

Kontaktujte nás co nejdříve na adrese info@dmp.cz nebo telefonicky na 770 666 360. Uděláme, co bude v našich silách, abychom vaši žádost zpracovali.

Co když chci udělat větší objednávku?

Pokud chcete objednat rostliny pro svůj podnik nebo zvláštní příležitost (více než 10 rostlin), kontaktujte nás na info@dmp.cz

Kdy mohu vyzvednout rostlinu z aukce?

Po ukončení aukce vás kontaktujte naše zákaznická podpora pro upřesnění doručení. Poté vám dorazí e-mail s potvrzením objednávky a informacemi o úhradě. K vyzvednutí nebo k odeslání je rostlina připravena až po uhrazení platby předem. V případě osobního vyzvednutí na prodejně vám přijde e-mail.

Kdy mi pošlete objednávku?

Objednávky prostřednictvím Zásilkovny a PPL zasíláme v pondělí, v úterý a ve středu, abyste měli rostlinky doma již před víkendem. Po Praze rozvážíme prostřednictvím Liftago ve čtvrtek.

Kolik stojí doručení?

Doručení na adresu kurýrem PPL 139 Kč po ČR a 7€ po SK
Doručení na výdejní místo Zásilkovny 89 Kč v ČR a 5€ v SK
Doručení na adresu kurýrem po Praze 129 Kč
Expresní doručení kurýrem po Praze 299 Kč

Jak můžu objednávku zaplatit?

Zaplatit můžete buď platební kartou, bankovním převodem, přes Pay Pal nebo hotově v kamenné prodejně.

Jak obdržím svoji fakturu?

Šetříme lesy, proto fakturu netiskneme a zašleme vám ji e-mailem.

Je možný osobní odběr?

Ano, u vytvoření objednávky zakliknete "Osobní odběr". Po potvrzení objednávky vám zašleme odkaz na náš kalendář, kde si budete moci vybrat termín osobního odběru. Pokud vám nevyhovují tyto dny, napište nám prosím email a domluvíme se individuálně.

Kdy a kde je možný osobní odběr?

Osobní odběr si zvolíte sami v kalendáři, který se vám pošle automaticky po potvrzení objednávky. Adresa osobního odběru je U pošty 1097/8. U objednávek z e-shopu je objednávka připravena k vyzvednutí až po uhrazení objednávky a k osobnímu odběru budete vyzváni e-mailem. Objednávka je obvykle připravena k vyzvednutí do 48 hodin.

Proč mi nejde v nabídce dopravy vybrat Zásilkovna?

V objednávce máte nejspíše příliš velkou rostlinu nebo příliš těžký květináč pro rozměry Zásilkovny .

Co když chci poslat rostlinu jako dárek?

Žádný problém. Fakturu dostanete vy a obdarovanému doručíme zelené překvapení. Přidat můžeme i ručně psaný vzkaz podle vašeho přání.

Kdy budou vyprodané rostliny opět skladem?

Rostliny pravidelně naskladňujeme v úterý, některé rostliny doplňujeme nárazově, podle toho, jak se nám je podaří sehnat od dodavatelů. Zároveň se snažíme mít vždy jen pár kusů od každého druhu, aby se rostliny nemačkaly a dostaly od nás všechny kvalitní péči.

Jak balíte rostliny?

Rostliny pečlivě balíme dle návodu, který jsme rozepsali ZDE. Při chladnějším počasí balíme rostliny ještě do vrstvy Mirelonu a také vrstvy bublinkové folie kvůli lepší tepelné izolaci. objednávky balíme do recyklovaných a už jednou použitých krabic v rámci ekologické recyklace.

Proč se ceny na e-shopu mění?

Naše ceny se mění dle ceníků našich dodavatelů, pokud se nám podaří sehnat rostlinu za levnější cenu, částky snižujeme a naopak, pokud je nákupní cena příliš vysoká, musíme i my cenu rostlin navýšit.

Zatím mi žádná rostlinka nepřežila. Jak mi s tím pomůžete?

U každé rostliny najdete základní informace. Dozvíte se nejen jaké podmínky preferuje, ale i jak často ji zalévat. Také se na nás můžete kdykoli obrátit na info@dmp.cz a my vám poradíme. Také vám doporučujeme vyfiltrovat si kategorii “pro začátečníky”. Najdete v ní rostlinky, které přežijí skoro všechno.

Musím rostlinu přesazovat?

Rostliny, zakoupené u nás nemusíte ihned přesazovat, pokud jste zvolili u rostliny přesazení "Ano". Pokud jste vybrali rostlinu s variantou přesazení "Ne", tak doporučujeme brzké přesazení do vhodného substrátu de dané pokojové rostliny. Všechny rostliny, které nemají možnost výběru "přesazení Ano/Ne", jsou vždy nepřesazené, proto je doporučujeme v brzké době přesadit.

Co hledáte?

Košík