👉 Garance bezpečného odeslání a reklamací bez debat 👈

FAQ

Proč je minimální objednávka za 650,- Kč

Minimální limit objednávky jsme zavedli, protože přeprava z Holandska je pro nás nákladná a logisticky náročná. Díky tomu můžeme zajistit, že vám dodáme jen to nejlepší a zároveň si udržíme dostupné ceny.

Odkud pocházejí vaši pěstitelé?

Naši pěstitelé pěstují pokojové rostliny v Holandsku, srdci rostlin, kde ve svých speciálních skleníkách mají ty nejlepší technologie a podmínky pro jejich růst.

Jak přesně minimalizujete dopravní trasy?

Obvykle musí rostlina do centrálního skladu, kde se rostliny přesouvají do kamiónů, dalé do velkoskladů v Česku, poté do obchodů a následně teprve za vámi. Mezitím zažívají stres z přesunů, různých světelných podmínek a také z teplotních rozdílů. U nás na to jdeme jinak. Rostliny cestují od pěstitele rovnou za vámi.

Co když potřebuji změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Pokud chcete objednávku změnit nebo zrušit, kontaktujte nás co nejdříve na adrese info@dmp.cz. Uděláme, co bude v našich silách, abychom vaši žádost zpracovali. Odpovíme vám do 24 hodin.

Proč mi nejde uplatnit slevový kód?

Slevové kódy platí pouze na nezlevněné produkty. Slevové kupóny z newsletteru se nevztahují na rostliny přímo od pěstitelů, dárkové poukazy, workshopy, kokedamy a předplatné rostlin.

Co když potřebuji změnit svou dodací adresu?

Kontaktujte nás co nejdříve na adrese info@dmp.cz. Uděláme, co bude v našich silách, abychom vaši žádost zpracovali.

Co když chci udělat větší objednávku?

Pokud chcete objednat rostliny pro svůj podnik nebo zvláštní příležitost (více než 10 rostlin), kontaktujte nás na info@dmp.cz

Jak dlouho trvá dodání rostlin?

Doručení rostlin z Holandska trvá přibližně 3-5 pracovních dnů.

Kolik stojí doručení?

Při objednávce rostlin nad 2000,- máte dopravu kurýrem DPD zdarma. Standardní doručení na adresu kurýrem DPD 149,- Kč po ČR a 8€ po SK
Doručení na výdejní místo Zásilkovny 89 Kč v ČR a 5€ v SK

Jak můžu objednávku zaplatit?

Zaplatit můžete platební kartou, bankovním převodem, dobírkou, přes Pay Pal nebo hotově v kamenné prodejně.

Jak obdržím svoji fakturu?

Šetříme lesy, proto fakturu netiskneme a zašleme vám ji e-mailem.

Je možný osobní odběr?

V tuto chvíli není osobní odběr z technických důvodu možný.

Proč mi nejde v nabídce dopravy vybrat Zásilkovna?

V objednávce máte nejspíše příliš velkou rostlinu nebo příliš těžký květináč pro rozměry Zásilkovny .

Co když chci poslat rostlinu jako dárek?

Žádný problém. Fakturu dostanete vy a obdarovanému doručíme zelené překvapení. Přidat můžeme i ručně psaný vzkaz podle vašeho přání.

Kdy budou vyprodané rostliny opět skladem?

Vše záleží na pěstitelích a jejich dostupnosti. Pokud rostliny nejsou skladem, čekáme až vyrostou další do požadovaných velikostí.

Jak balíte rostliny?

Pokojovky jsou baleny do speciálních kartonových boxů, které jsou vyvinuty přímo pro odesílání živých rostlin. Rostlina má tak nejlepší možnou ochranu a je připravena na jakoukoliv cestu po celý rok.

Proč se ceny na e-shopu mění?

Naše ceny se mění dle ceníků našich dodavatelů, pokud se nám podaří sehnat rostlinu za levnější cenu, částky snižujeme a naopak, pokud je nákupní cena příliš vysoká, musíme i my cenu rostlin navýšit.

Zatím mi žádná rostlinka nepřežila. Jak mi s tím pomůžete?

U každé rostliny najdete základní informace. Dozvíte se nejen jaké podmínky preferuje, ale i jak často ji zalévat. Také se na nás můžete kdykoli obrátit na info@dmp.cz a my vám poradíme. Také vám doporučujeme vyfiltrovat si kategorii “pro začátečníky”. Najdete v ní rostlinky, které přežijí skoro všechno.

Musím rostlinu přesazovat?

Pokud jste zakoupili variantu nepřesazenou, doporučujeme jí 14 dní po zakoupení přesadit. Zkrátka až si u vás zvykne.

Co hledáte?

Košík